Advertising

Saturday 15 September 2012

Lisa Surihani Tidak Akan Sertai KRU Studios


Apabila Lisa Surihani yang mengesahkan tidak lagi bernaung dibawah Metrowealth (MIG) setelah kontraknya bersama MIG tamat pada 10 ogos yang lalu, ramai yang membuat spekulasi bahawa Lisa Surihani akan menandatangi kontrak bersama KRU Studios.. Lisa Surihani yang dihubungi pihak media menidakkan spekulasi tersebut..

“Saya tidak akan menyertai KRU Studios. Bukan kerana tidak yakin dengan pengurusan mereka . Tetapi saya melihat peluang bergerak sendiri ini sebagai satu peluang untuk saya belajar sesuatu. Saya perlu kukuhkan karier lakonan saya dengan usaha sendiri. Bukan selamanya mengharapkan bantuan pihak lain. Selain itu, saya juga tidak mahu suami saya (Yusry Abdul Halim) melalui konflik kepentingan apabila saya bernaung dengan KRU Studios.”

“Kami telah pun berbincang tentang perkara ini, dan kami sepakat adalah lebih baik saya tidak bersama KRU. Keputusan ini sebenarnya telah lama saya buat, iaitu sebelum saya mengenali Yusry lagi. Saya memang sudah merancang untuk tidak menandatangani mana-mana kontrak seandainya kontrak saya bersama MIG berakhir. Bukan soal selesa atau tidak selesa bersama KRU, tetapi saya harus melihat dalam konteks yang lebih besar apabila suami-isteri berada di dalam satu syarikat yang sama” (Gua)

Ada betul juga apa yang dikatakan Lisa Surihani tu.. MyGosip yakin dengan pengalaman yang luas dalam bidang seni, Lisa mampu merencana kerjaya seninya sendiri..

No comments:

Blogged.my Ping your blog, website, or RSS feed for Free
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...