Advertising

Monday 3 September 2012

Sham Kamikaze Bercerai???


Ketika ini, pastinya ramai peminat dunia hiburan sedang sibuk memperkatakan tentang isu penceraian antara Sham Kamikaze & isterinya, Farazila Abdul Jabar.

Semenjak laporan timbul pagi tadi, pelbagai spekulasi timbul berkaitan apa yang sebenarnya berlaku di’sebalik keputusan si isteri untuk memfailkan permohonan cerai.

Tidak mengambil masa panjang, Sham Kamikaze mengeluarkan kenyataan ringkas melalui Facebook peribadi beliau berkaitan isu ini yang masih di’ceritakan sebelah pihak.

“Mungkin anda telah, sedang ataupun akan membaca ‘kisah’ tentang rumahtangga saya. Diharapkan agar anda bersabar dan hormatilah hak peribadi rumahtangga orang lain.”

“Jangan buat spekulasi dan tohmahan atau apa yang anda tidak jelas. Yang pasti, semuanya akan terjawab apabila tiba masanya kelak Insya Allah,” tulis Sham Kamikaze.

Laporan berita pagi tadi menyebut yang Farazila Abdul Jabar memfailkan permohonan cerai terhadap Sham Kamikaze atas alasan suami’nya itu sudah tidak bertanggungjawab.

“Bersabarlah menunggu kenyataan rasmi daripada saya kelak InsyaAllah. Diharapkan agar para sahabat semua tidak memanjangkan pertanyaan itu kepada mana mana pihak,” tambah beliau lagi.





1 comment:

Yuliana Wahit said...

kita doakan yang terbaik untuk mereka.. :)

Blogged.my Ping your blog, website, or RSS feed for Free
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...