Advertising

Wednesday 25 July 2012

Gambar: Sharifah Amani Duta Permainan Bola Sepak Atas Talian FIFA



Bukan bermain bola sepak di’atas tali, tetapi secara online. Kami bersihkan dahulu kekeliruan sebelum ada yang kata kami pandai pandai cipta terma bahasa sendiri. Heh.

Anda suka main permainan komputer? Pasti permainan bola sepak daripada siri FIFA keluar EA Sport menjadi salah satu pilihan dan kegemaran anda.

Dengan kemajuan teknologi sekarang, siri permainan sukan ini di’bawa ke versi online dengan judul FIFA Online 2 dan seiring dengan versi baru, EA Sport lancarkan satu kempen khas.



Menariknya, aktress Sharifah Amani telah di’lantik sebagai salah seorang duta kempen Let’s Play! Ignite Your Passion yang bertujuan menarik lebih ramai pemain untuk turut serta.

Sharifah Amani di’pasangkan bersama pelakon Cindy Chen yang juga merupakan bekas peserta Miss World Malaysia 2008/09 yang di’menangi oleh Soo Wincci.


Anak kepada pelakon veteran Fatimah Abu Bakar ini di’lantik menjadi duta kerana minat beliau yang tinggi terhadap aktiviti sukan terutamanya dalam kategori ekstrim.

Jika anda berminat untuk turut serta dalam permainan yang turut melibatkan pemain dari seluruh dunia ini, dapatkan maklumat lanjut di laman rasmi EA Sport FIFA Online 2 atau Facebook rasmi mereka di facebook.com/fifaonlineII. Mana tahu boleh cabar pasukan bola sepak Sharifah Amani, jika ada.


Blogged.my Ping your blog, website, or RSS feed for Free
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...