Advertising

Sunday 15 July 2012

Mia Sara Tersenarai Dalam Malaysia Book Of Records


Tahniah MyGosip ucapkan buat pelakon cilik kita, Mia Sara Nasuha Mohammad Ridhuan,7, kerana telah disenaraikan dalam Malaysian Book Of Records malam tadi.. Mia Sara terpilih untuk disenaraikan kerana dia diiktiraf sebagai pelakon termuda yang berjaya meraih trofi di Festival Filem Malaysia (FFM) baru-baru ini..

Mia Sara yang terharu dengan penyenaraian ini mengucapkan ribuan terima kasih melalui account twitter kepada semua pihak yang mengucapkan tahniah kepada dirinya.

“Mia nak ucapkan terima kasih pada yg ucapkan tahniah pada Mia. InsyaAllah Mia tak lupa diri. Mia akan usaha lebih gigih lagi masa depan,”

MyGosip harap kejayaan Mia Sara ini akan memberi satu semangat baru untuk dia terus melebarkan sayapnya didalam dunia hiburan yang penuh dengan cabaran ini..

Selain Mia Sara, beberapa nama besar dalam industri hiburan juga disenaraikan dalam Malaysian Book Of Records kali ini.. antaranya Aznil Hj.Nawawi diiktiraf sebagai personaliti televisyen bertahan paling lama dalam industri manakala Syamsul Yusof pula menerima pengiktirafan sebagai pengarah filem paling muda memenangi anugerah Pengarah Terbaik dalam Festival Filem Malaysia.
Blogged.my Ping your blog, website, or RSS feed for Free
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...