Advertising

Monday 16 July 2012

Saya masih laku - Zarina Anjoulie


NAMANYA mula dikenali menerusi sebuah drama yang berjudul Anak Pontianak, namun setelah itu nama pelakon muda, Zarina Anjoulie Lavocah atau lebih mesra disapa Anjou hilang begitu sahaja.

Tiba-tiba namanya terus naik mendadak kerana kontroversi gambar separa bogelnya yang berlegar di laman internet.

Kontroversi demi kontroversi yang dikaitkan dengan nama Anjou, namun, ia sedikit pun tidak gentar buat wanita ini, malah dia sangat lantang menyuarakan pendapat diri.

Baru-baru ini pula, wujud isu dia telah memulakan ‘perang’ bersama bekas peserta Akademi Fantasia 6 (AF6), Lufya yang mengatakan dia diraba kerana wajahnya yang menyerupai Anjou.

Walaupun telah meminta maaf, namun isu ini dilihat masih berlarutan. Inginkan kepastian, Kosmo! menemuramah Anjou yang berada di majlis memperkenalkan pakaian rekaan Ariff Shukor bersama Rafflesia yang bertempat di butik Rafflesia, Hotel Park Royal, Kuala Lumpur.

Kosmo!: Perkembangan baharu dan terkini Anjou?

ZARINA: Baru habis penggambaran bersama Mamat Khalid. Kini sudah tiga filem saya buat. Dua bersama Mamat Khalid iaitu Amukan Buas Frankenstein Tempatan dan Amir dan Lokman Ke Laut serta bersama KRU berjudul Ular.

Kini saya sedang sibuk mempromosi produk baharu saya, iaitu wangian salap bibir yang boleh dijadikan pengilat bibir dan wangian serta deodoran yang bernama Ched Solid Perfume.

Mengapa terfikir mahu terlibat dalam bidang bisnes?

Saya memang suka berniaga. Saya juga akan buat bisnes kasut dan pakaian. Banyak bisnes mahu dijalankan tahun ini, jadi saya agak sibuk.

Buat bisnes kerana minat atau tidak laku berlakon?

Siapa kata saya tidak laku? Saya tidak perlu keluarkan apa-apa, malah dibayar untuk berlakon. Jika laku atau sebaliknya, saya tetap akan jalankan bisnes kerana jika ada peluang untuk dapatkan duit lebih, apa salahnya.

Bagaimana perjalanan tahun 2012 bagi anda?

Tahun ini saya rasa tahun yang sangat sibuk serta padat dan memuaskan. Saya sibuk terbabit dengan filem dan buat bisnes, jadi tahun hadapan saya akan bertambah sibuk.

Masih lagi suka dilabelkan sebagai ratu kontroversi atau bagaimana?

Mana ada saya suka, orang yang labelkan. Saya terpaksa terima sahaja. Saya tak peduli pandangan orang. Ini kerana saya hanya lakukan apa yang saya rasa ingin buat. Mereka mahu cakap saya kontroversi atau tidak, saya masih lagi mampu 'buat wang' untuk diri saya. Sekurang-kurangnya, saya tidak harapkan duit sesiapa untuk membiayai saya. Saya tidak kacau dan hutang orang, walaupun saya kontroversi. Saya juga tidak perlu cari teman lelaki kaya dan Datuk untuk bantu saya. Saya boleh cari duit sendiri.

Bercakap tentang kontroversi bersama Lufya. Adakah ia semakin baik atau sebaliknya?

Kami pernah berkawan sebelum ini dan selepas itu, dia buat perkara ini jadi besar. Dia juga menambah kenyataan dengan mengatakan diraba kerana muka menyerupai saya. Mengapa tuan punya badan tidak pernah kena raba, dia pula yang kena? Tidak wajar dia berjalan seorang diri, dan secara tiba-tiba perkara itu terjadi. Dan jika benar sekalipun perkara ini terjadi, mengapa laporkan kepada wartawan, dan tidak kepada polis? Apa motifnya di situ bukan?

Adakah anda sudah bermaafan atau belum?

Sebenarnya saya sudah diam, tapi dia keluarkan single baharu, yang kelihatan kononnya ditujukan kepada saya. Dia ada minta maaf namun selepas itu, dia masih provokasi perkara ini. Jadi apa motifnya?

Kes ini sudah berakhir, namun hubungan masih tidak baik?

Saya tidak mahu ada hubungan dengannya pun. Saya rasa tidak perlu. Tahun ini saya sibuk mahu cari duit, jika mahu bergaduh atau sebagainya, minta cari orang lain. Saya sudah malas. Saya mahu belajar buat kek untuk buat bisnes sempena mahu raya.
Blogged.my Ping your blog, website, or RSS feed for Free
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...